søndag 13. september 2009

Dagen i dag :)

En liten oppdatering av helgen som er/har vært..

I går var jeg og Daniel Edin en tur hos mormoren min og spiste lunch i 12 tiden. Der ble vi et par timer før Daniel ble så trøtt at jeg og mamma tok ham med og trilla en tur på butikken så han fikk sove. Ble med mamma hjem en tur etter butikk-turen, og rakk akkurat å hilse på lillesøs som var på vei ut til en venninne. Ble et par timer hos mamma og prata og koste oss, før vi dro hjem igjen og jeg laga middag før Fehim kom. Det var indisk Tikka Masala med ris på menyen, og det er gooodt!

Idag sto vi [siden kjæresten er her i helga :D:D] opp tidlig sammen med Daniel Edin og laga oss en god frokost og spiste sammen. Det er koselig med familiefrokoster synes jeg :) Etter det så kom svigers og mamma en tur innom rundt 12.30, så da laga jeg vafler og kaffi - det var også koselig :) Slappa av litt etter dette, da vi ble litt trøtte alle 3. Så gikk vi oss en tur i parken og lekte også hjem igjen og mate og legge Daniel Edin, før vi spiste middag [stekt laks med kokte poteter, rømme og sitron, nam!]. Så blir det vel film nå snart tenker jeg :) Er så koooselig når kjærestebassen min er her! Er glad for at Daniel Edin sovna så raskt, så vi får kvelden for oss selv til å være skikkelig kjærester.. :)

2 kommentarer:

Helle Cecilie sa...

Heihei!! Koselig med så koselig komentar fra deg!! Koselig å kose seg sammen med sin kjære familie om morgenen! Spise frokost sammen er så herlig:D:D! Nydelig bilde av dere sammen på headeren din<3

Meg sa...

SV: Bare hyggelig vettu! :) Ja det er utrolig koselig syns jeg :D Tusen takk for det, så kjekt å høre :D

Disse følger bloggen min