fredag 18. september 2009

Dagene som har vært :)


Litt om dagene som har vært..
Tirsdag var jeg på foreldremøte i barnehagen for første gang. Det var jo igrunn litt spennende synes jeg. Fikk vite mye forskjellig angående barnehagen og hva de gjør på der. Så så jeg at det hang forskjellige hånd og fotavtrykk på veggen - og der så jeg Daniel Edin's håndavtrykk [bilde over].. Noe så søtt!
Onsdag.. Vel da skjedde det ikke så mye - hadde Daniel hjemme fra barnehagen siden han ikke er helt i form for tiden. Hoster fælt, gjør han. Så var jeg jo på kveldsskift på jobben.
I går.. Da var jeg og Daniel en tur i byen og handla litt. Han trengte nye ullklær til å ha i barnehagen, så da kjøpte jeg det. Så kjøpte jeg bursdagsgave til svigerbroren min, siden han er 18 idag (skrivende stund). Da er vi invitert inn i Stordal til pappa og besteforeldre (Og onkler og tanter - siden Eldina & Jon er der også i helga :D) for å feire dagen. Fikk også kjøpt akvarium i går! Gleder meg som en unge til å begynne å kjøpe fisker, men må vente i 10 dager først ;) Det blir spennende. Daniel elsker jo akvarium :D
Og skal jeg avgårde på jobb, så blogges senere i helga en gang!

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min