fredag 18. september 2009

Bloggcandy.


Da har jeg tusla meg innom bloggen til Brit (som virker som en hyggelig dame med hjerte for julen) og funnet ut at hun har bloggcandy på gang som feiring av høyt besøkstall! Hun skal trekke ut en heldig vinner som får en personlig julekalender (med 24 pakker) laget av Brit. Noe så gøy! Julekalender har jeg ikke fått på mange år (ikke annet enn sjokoladekalender iallefall). I fjor laga jeg kalender til Daniel og kjæresten (Og til meg selv faktisk! Siden ingen andre laget til meg). Hehe.. Blir ikke det samme når man lager den til seg selv.

Er en stund til jul ennå, men hadde jo vært koselig med sin egen julekalender (som man ikke har laget selv, vel og merke). Dette var en spesiell bloggcandy, må jeg si. Sin egen julekalender :) Ikke værst, hæ?

Det er altså om og gjøre å få mest mulig "lodd". (Det får man ved å bli følger av bloggen, kommentere innlegget, koselige kommentarer og ved å reklamere for bloggen i et innlegg i sin egen blogg - sånn som jeg gjør :) Ta en titt da vel! :)

2 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

HEi:) Takk for hyggelig kommentar på bloggen min og for link her på bloggen din. Trivelig at du vil være med på julegavelotteriet:)

Meg sa...

Hei du! Bare hyggelig - synes det var et spennende julegavelotteri! :)

Disse følger bloggen min