mandag 21. september 2009

Med sykt barn og snørrenese.

Hei igjen dere! Som dere sikkert har lagt merke til har det blitt lite blogging i det siste, forutenom et par innlegg. Vel, som småbarnsmamma og med jobb i tillegg så får man ikke alltid tid til å sette seg ned med bloggen :) Ser jeg har mista mange lesere de siste dagene ifølge den bloggurat-telleren på bloggen min. Men men.. Håper på å få flere igjen snart :) Vel, for det første må jeg slenge med noen skrytebilder av gullgutten min, og for det andre si litt om hva vi har gjort i helga.


Akkurat nå sitter jeg her og tar det med ro med en kopp te, bloggen og paracet. Ehh, ja.. Lille gullgutten min har nok smitta meg med både snørrenese, nyserier og hodepine. Så det! Skal bli kjekt på jobb imårra ja.. Eh. Hva har man vel ikke paracet til? Takk gud for det. Hadde nok ikke overlevd 7 timer på jobb uten nei! Nå har Daniel Edin lagt seg.. Begynte vel og legge ham i 8 tiden, siden jeg var på jobb til 6 så tenkte jeg faktisk ikke over at klokken var så mye! Æh, blir helt lost - siden jeg ikke er vant til å slutte kl. 6 på jobb. Da var iallefall gutten trøtt som fy, kanskje til og med litt sur i trynet? Fikk iallefall i ham et par skjeer med grøt og litt melk før han ikke gadd å spise mer. Da var det på badet og bytte bleie, ha på nattdress, pusse tennene og spise fluortablett. Det er gøy synes han :) Så rett i seng.. Men tok sin tid før denne karen skulle sovne ja! Klokken var vel nærmere 9 før han faktisk SOV! .. Jaja.. Hva skal man gjøre? Han sover iallefall søtt nå. Heldigvis, for mamma'n er også en smule trøtt i trynet. Og skal opp tidlig skal hun også.
I går var vi hos mamma og spiste fårikål! Det er nammenamme det.. For det hadde jeg bestilt.. Hehe. Kjøpte en pakke fårikålkjøtt på lørdag, så ringte jeg mamma og sa "Hei, jeg har kjøpt en pakke fårikålkjøtt, kan du lage det imårra?" Hihi.. Vel, to sjeler - samme tanke. Da hadde hun akkurat slengt en pakke fårikålkjøtt og kålhode i handlekurven. Så siden mamma var så snill og laga fårikål til "meg", tok jeg like gjerne og laga med meg dessert og tok med. Karamellpudding og krem faktisk! Det er godt vettu. [Fuska litt da vel og merke.. Kjøpte en pose karamellpudding som bare var å koke opp med melk og spruteflaske med krem..] En koslig familiedag med god mat var det :)

1 kommentarer:

Anniken sa...

Vurdere å lage fårikål en dag jeg også! Ikke at jeg kan det men :)

Så nydelig han sønnen din er. Skikkelig sjarmtroll!

Jeg har forresten en spørsmålsrunde gående på bloggen min - gjerne ta en titt innom :)

Disse følger bloggen min