onsdag 9. september 2009

En romantisk weekend for to, takk!


Det er mye man kan drømme seg bort i, og for øyeblikket så har jeg funnet det -perfekte- sted å feire 3års-dagen til meg og min kjære.. En romantisk lang-weekend for 2 takk! [Sukk..] Er det noe som hadde vært -virkelig- deilig nå så hadde det vært nettopp det - å fått en romantisk weekend med kjæresten min, helt alene med bare oss to. Det er lenge siden sist, for å si det sånn. Og jeg da, sitter her og drømmer meg bort i snøfylte fjell og høyfjellshoteller med varme boblebad og champagne. Hvorfor snøfylte fjell lurer du kanskje på? Vel, fordi 3 års-dagen vår er ikke før i Desember, og da tenkte jeg det hadde passa å dratt til et høyfjellshotell en plass i stedet for et "vanlig" hotell som man finner over alt. Og det er jo litt denne kosen også - med å se snødekte fjelltopper, sitte i et boblebad eller foran peisen med sin kjære og bare nyte hverandre. Litt kjærestetid må man jo ha - synes jeg. Jeg håper derfor så inderlig på at denne helgen skal jeg få nyte tiden sammen med min kjære. Daniel kan jeg nyte tiden sammen med alle andre dager og helger - men akkurat denne helgen vil jeg ha skikkelig kjærestetid. Og den skal nytes.

Flere som drømmer om litt ekstra kjærestetid?
Har du noen spesielle anledninger å feire med kjæresten i høst/vinter?
Har du noen flere tips til hvordan vi kan feire dagen vår?


[Trykk på bildet for større versjon]

1 kommentarer:

Trude/Tjude/Vaskekost sa...

Vinner av grimasekonkurranse er kåret.
Mvh Vaskekost/Trude

Disse følger bloggen min