torsdag 10. september 2009

Fotolek #2 hos fotoverden.

Jeg har blitt med på fotoleken til fotoverden, der man skal redigere 1-3 (av 3) uredigerte bilder og legge dem ut i bloggen sin ferdig redigerte! Dette synes jeg er kjempegøy, siden redigering er noe jeg elsker [ikke nødvendigvis flink av den grunn].. Men her er de ferdige bildene, hvor de redigerte bildene er lengst til høyre.. Jeg har valgt å redigere alle tre bildene til Nina, og har lekt meg litt med lys, farge, vignetering og kontraster i alle bildene.



[Foto: Nina Bakke, Redigert: Anette Risnes]

Trykk på bildene for større versjon.

4 kommentarer:

ninabakke sa...

Supert :) Kjempe kult redigert!

Meg sa...

Tusen Takk :D

Jeanita Helen sa...

Ble stilig det! Flink;)
Jeg likte nok det siste bildet best da:D

Meg sa...

Tusen takk, så kjekt å høre :D

Disse følger bloggen min