onsdag 30. september 2009

Helgen som var i bilder..


Her er en liten bildeserie fra helgen som var, da vi var på hyttetur! Vi koste oss kjempemye, som vi alltid gjør på hytta - selv om det var drittvær hele helga! Lørdagen var vi en tur til Vestnes og shoppa litt og besøkte Camilla, Nicholas og David. Det var kjempekoslig! Lenge siden sist jeg har sett Camilla nå.. Faktisk ikke siden før julen 2008! Herregud, det er lenge siden altså! Savner snuppa mi jeg. Og Nicholas har jo blitt så stor og god da! Sist jeg så ham (utenom på bilder) så var han vel bare 3-4 uker! Nå er han 1 år om bare 9 dager.. Gud som tiden går! Håper jeg ikke skal jobbe den 9'ende, sånn jeg kan besøke dem på bursdagen til Nicholas :) Det hadde vært hyggelig. Etter vi var der besøkte vi tante og onkel + søskenbarna i Tomrefjord en tur. Tante hadde baka eplekake av epler hun hadde fått av bestemor.. Mmm! Nammenamme! Eplekake og vaniljeis er farlig godt altså. Vel, det ble altså dessert før middag den dagen! Hehe.. Når vi kom opp på hytta igjen i 19 tiden, ordna jeg Daniel klar for kveldsmat og senga. Deretter laga jeg taco til alle sammen! Mm, godt det altså. Søndagen gikk vel med til sløving, pakking og rydding igrunn. Været var faktisk litt bedre enn de forrige dagene.. Men ja, merker at høsten er her for å si det sånn.




2 kommentarer:

Mamma Bettan sa...

Syntes det så luksus nok ut, jeg! Koselig!!

Meg sa...

Det er det jeg liker med hytta jeg! At det ikke er for mye moderne greier :) Mer hyttekos når man ikke har så mye strøm og må bruke levende lys overalt og fyre i peisen :)

Disse følger bloggen min