torsdag 1. oktober 2009

Mitt bidrag til Trude's konkurranse!


Vaskekost har en utrolig morsom konkurranse gående på bloggen sin, og jeg slenger meg med på den! Den går ut på å velge et vers fra en sang og oversette den ordrett/direkte til norsk (om sangen er engelsk vel og merke - om sangen er norsk gjør du det omvendte). Poenget er jo at det skal være morsomt! Så her er mitt bidrag til konkurransen!

Verset er tatt ifra
Black Eyed Peas' - Boom Boom Pow

Engelsk:
Shittin' y'all you with the boom, boom
Shittin' y'all you with the
This beat be bumpin', bumpin'
This beat goes boom, boom

Nynorsk:
Driter på dykk alle med BANG BANG BANG
Driter på dykk alle du med det
Denne rytma vere BOMP BOMP
Denne rytma gjeng BANG BANG

1 kommentarer:

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra

Disse følger bloggen min