fredag 25. september 2009

Hyttetur og peiskos idag :)

Nå har jeg pakka tingene til meg og Daniel Edin klart, vaska noen klær og er rett og slett klar for hyttetur idag, men først skal jeg på jobb kl. 15.30, men når jeg er ferdig der så kommer Fehim og henter oss så drar vi på hytta! Det har jeg hatt så lyst til lenge nå, men det har liksom aldri blitt noe av.. Så har jeg jo jobba de fleste lørdager også da. Men denne helga har jeg fri! Heldigvis! Er ferdig på jobb kl.18 og da drar vi! Gleder meg! Hyttekos med familien, det er hærlig. Sukk. Ikke har vi noe strøm på hytta heller, så det blir peiskos og levende lys :)


Er det flere som liker å dra på hyttetur? :)




Minner forresten om fotokonkurransen jeg har gående! Håper på flest mulige bidrag! Premien er en smokkesnor i valgfri farge fra rockmybaby.no og en anmeldelse fra meg av sin egen blogg som blir lagt ut i bloggen min. Bli med da vel! :) Konkurransen finner du her, eller ved å bla nedover bloggen.

..GOD HELG!

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min