mandag 23. november 2009

Da var helgen over..

Og Twilight filmen var utroooolig bra! Det hadde jeg jo regna med også. Nå gleder jeg meg til 3'ern kommer.. Ja, jeg er avhengig, og jeg innrømmer det lett! Idag, eller egentlig NÅ bør jeg vel rydde litt og spise litt frokost, for jeg skal på jobb senere idag, siden hun som skulle hadde blitt syk. Men men, blir penger ut av det ihvertfall. Skulle egentlig til frisøren idag, men siden jeg er litt blakk så avlyste jeg det [er smart for en gangs skyld]. Får ta det igjen. På Lørdag så er det julefotografering og julebord, jeg gleder meg! :) Ellers vet ikke jeg hva uka her bringer, så vi får bare se! Daniel er jo fortsatt syk, men har ikke feber heldigvis. Han hoster mye og er veldig snørrete, men det går vel over etterhvert regner jeg med. Jeg har ikke blitt smittet ennå iallefall, men det blir vel det også etterhvert? .. Tar det som det kommer. Jeg har derimot fått urinveisinfeksjon, lucky me! Æhæh.. Det må virkelig være noe av det mest irriterendes man kan få.. Jeg har ikke vært med legen [ennå..], men kjøpte meg noen tranebærtabletter på apoteket, og de ser ut til å funke fint, heldigvis :)

Hva har dere gjort i helga da?
Noen planer til uka?

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min