fredag 20. november 2009

Twilight New Moon - gjett hvem som skal se den idag?


[I andre avsnitt av Stephenie Meyers fenomenalt suksessrike Twilight-serie, stiger romansen mellom dødelig og vampyr når Bella Swan (Kristen Stewart) dykker dypere ned i mysteriene knyttet til den overnaturlige verdenen hun lengter etter å bli del av - og befinner seg snart i større fare enn noen gang.
Etter Bellas skjebnesvangre 18-årsfeiring forlater Edward Cullen (Robert Pattinson) og familien hans den lille byen Forks i Washington i et forsøk på å beskytte henne fra de farene som ligger i deres verden. Når den sorgtyngede Bella soser målløst gjennom det siste skoleåret, nummen og alene, oppdager hun at bildet av Edward kommer til henne hver gang hun setter seg selv i fare. Hennes begjær etter å bli gjenforent med ham gjør at hun tar stadig større sjanser. Når en tilfeldighet fører Bella ansikt til ansikt med en tidligere dødsfiende, er det bare en inngripen fra en flokk overnaturlig store ulver som redder henne fra en grusom skjebne, og møtet gjør det klart som blekk at Bella befinner seg i livsfare. I et kappløp med tiden lærer hun hemmeligheten til Quileutene og Edwards virkelige motivasjon for å forlate henne. Hun står også overfor en potensielt dødelig gjenforening med hennes kjære som er langt unna det hun har drømt om.
Med mer av lidenskapen, tempoet og spenningen som gjorde Twilight til en verdensomspennende suksess er The Twilight Saga: New Moon en gripende oppfølger. ]
Idag skal jeg, kjæresten, lillesøs og ei venninne av henne på kino for å se premieren av Twilight-New Moon.. HÅPER JEG! (tilbake til det lenger nede) Å herregud så jeg gleder meg.. Har gledd meg til dette gjennom hele måneden, egentlig helt siden jeg så film nr.1.. Det er den beste filmen jeg har sett i hele mitt liv. Jeg får en sær romantisk feeling av hele filmen og hjertet mitt banker ett hakk fortere enn normalt. Rart hva en film kan gjøre med deg. Grunnen til at jeg håper på å få dra er jo fordi det slettes ikke er sikkert at jeg KAN dra da barnevakten, nemlig min mor, har blitt ganske forkjøla i det siste, så om hun har feber så kan ikke hun passe Daniel.. Og jeg har en ganske usikker reserve, min bestemor (som er ei ganske sprek dame, om dere lurer) som kanskje ikke kunne i det hele tatt fordi hun allerede har huset fullt av mine små fettere (som bare kanskje skal hjem til kvelden). Så da sitter jo jeg her og krysser alt som krysses kan for at mamma ikke får feber i kveld, sånn at jeg/vi kan dra på kino, som jeg så lenge har gledd meg til..

4 kommentarer:

Ragnhild sa...

jeg var to dager på rad på den New Moon. Jeg er ikke sånn person som er fan av noe egentlig, men Twiligt er bare elsk, og tenker jo på det hverdag omtrent. Nå vet jeg hvorfor folk blir stalkere :D haha

Meg sa...

Hehe, såpass! ;) Jeg har nok aldri i mitt liv blitt så fascinert av en film som jeg har blitt av Twilight altså.. Er nok litt hekta jeg også.. :P

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk

Meg sa...

Høh??

Disse følger bloggen min