onsdag 18. november 2009

Vi vil ha oss en liten pusekatt, vi.



Tidligere har jeg jo hatt mange katter viss jeg regner med alle kattungene vi har hatt (nå beholdt jo ikke vi så mange av dem akkurat). Men de to vi hadde, Foxy og Jasmine, ble begge påkjørt med ca. 1 års mellomrom og begge var vel 3-4 år ca. Og jeg har jo lagt veldig merke til hvor glad Daniel er i dyr, og tenkte derfor det hadde vært morro for ham om vi fikk oss en liten pusekatt i hus :) Og nå er det bestemt! Vi skal ha oss en liten pus. Fant noen nydelige pusekatter når jeg kikka på finn.no, og jeg har en liten anelse om hvilken jeg vil ha, men har ikke heelt bestemt meg. Liker godt pusekatter som er langhårete, noe ala de på bildene.

Noen som vet om kattunger (i Møre og Romsdal) som kunne passe til mine ønsker?
(alle bilder fra google)


2 kommentarer:

Silje Helén sa...

Jeg har en guttekatt på 5 mnd du gjerne kan få?:D Svart og hvit

Meg sa...

Har du gått lei av ham? :P Hihi..

Men jeg har ikke så lyst på svart kattepus, jeg er så kresen på farger, haha :P Liker best grå/hvit og lyse katter, sånn som de på bildet :P

Disse følger bloggen min