torsdag 5. november 2009

Ellers, dagen idag..


Ikke så mye som har skjedd idag igrunn. Daniel har vært hjemme fra barnehagen både idag og igår, siden jeg ikke skulle jobbe. Det har igrunn bare vært koselig det :) Vi har trilla tur og i går var vi jo borte hos lillesøsteren min og feira 16årsdagen hennes. Vi gikk bort i 12 tiden, men hun sov fremdeles så hun bare gikk å la seg igjen etter hun åpnet døren, haha. Halvannen time senere sto hun opp og fikk i seg "frokosten" jeg hadde kjøpt til henne, nemlig sjokoladedekte julemenn og iste. "Sunn" ja? Men det kaller man bare bursdagsfrokost det tenk ;)

Idag sto vi opp rundt 9 og tok oss en dusj. Så klipte jeg håret til Daniel (som forøvrig hadde blitt veldig langt). Det går igrunn ganske greit å klippe håret hans. Jeg setter ham opp på stellebordet, så sitter han der mens jeg klipper håret. Han sitter ikke alltid i ro, han vil gjerne se hva det er jeg gjør på med denne rare saksa. Men han sitter ihvertfall rolig nok til at jeg klarer å klippe håret uten at noen blir skadet, hehe.
Etter hårklippen lagde vi oss frokost, og etter frokosten og litt barnetv trilla vi en tur ned i sentrum og handla farsdagsgave både til min pappa og Daniel's pappa. Så var vi på besøk hos min mamma som var på jobb (vi var der i pausen). Etter det så ble vi med bestevenninnen min Sandra som akkurat var ferdig på jobb og spiste potetball på kafeen (det er potetball på kafeen her hver Torsdag, faktisk). Det var godt, men jeg klarte ikke å spise opp alt.. Og siden Daniel sov så tok jeg med restene hjem, så han kunne spise senere. Er ikke bare mamma'n som er glad i potetball vettu ;) Hehe.

Ellers så var vi jo en liten tur hos bestemoren min, altså Daniel's oldemor. Ja også kom pappa hjem fra Barcelona, og jaggu hadde han kjøpt parfymer til meg også, så nå skal jeg lukte godt iallefall :)

Når jeg ser hvor langt innlegget ble til å ikke ha gjort på så mye, så kanskje vi har gjort på mye idag allikevel?

Imårra skal Daniel i barnehagen ihvertfall, og jeg på jobb. Har seinvakt, så da får pappa passe ham et par timer. Er igrunn kjedelig å ha seinvakt, men men.

Lørdag har jeg fri, og jeg har meldt meg på et kakedekoreringskurs, så der skal jeg være fra 11-18, og bake kake. Den bør bli fin altså, hehe. Gleder meg til å lære noen nye "triks" innen bakekunsten.


Her har dere den sveis'ne gutten min.

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

Så søt han er <3

Meg sa...

Takk <3

Disse følger bloggen min