søndag 6. desember 2009

En helg i Kr.Sund med min kjære.





I helga var jeg og min kjære i Kr.sund på en liten kjærestetur der vi bodde på hotell fra Fredag til Søndag. Vi har vært sammen i 3 år idag faktisk, så tenkte det måtte feires litt. Og hva er da vel bedre enn å feire det med litt tid for oss selv?


Vi kom frem i 17 tiden på Fredag og sjekket inn på hotellet. Deretter gikk vi en liten tur ute for å se oss rundt, og en tur på kjøpesenteret. Så fant vi ut at kinoen var rett ved siden av hotellet, så vi kjøpte oss billetter til filmen "2012" som gikk senere den kvelden. Etter kinoen som var ferdig 23.45 ca, gikk vi tilbake til hotellet og så litt på tv før vi la oss til å sove. Kinofilmen var forresten utrolig spennendes! Anbefales :)

Lørdag var det opp 8.45 for å rekke frokosten på hotellet. Deretter måtte jeg en tur på senteret for å kjøpe noen tabletter for urinveisinfeksjonen [For de glemte jeg selvfølgelig hjemme, tenk]. Det ble vel til at jeg gikk rundt der i halvannen time eller noe sånt, hehe.. Meg og kjøpesentre vettu. Fikk iallefall kjøpt en liten gave til min kjære og noen klær til lillegutt på den tiden. Så gikk jeg opp på hotellet igjen, hvor Fehim var. Vi ble sittende på rommet og se på tv frem til vi skulle på spa, 13.30. Vi hadde nemlig time til "La kjærligheten blomstre.." behandlingen der som varte i 2 timer.. HIMMELSK er ordet. Men tror nok jeg hadde en del muskelknuter ved skuldrene, for når hun begynte å knø der så kan jeg sverge på at jeg kjente en liten tåre presse seg frem i øyekrokene.. au. Vi betalte tilsammen 2900,- for hele behandlingen. Dyrt kanskje, men så absolutt verdt det! Etter behandlingen dro vi tilbake til hotellet og ordna oss før vi gikk en tur ned på senteret igjen og handla litt godis. Vi spiste pizza og dessert på Peppes og stakk opp igjen til hotellrommet og så på film og spiste godteri resten av kvelden. Ja og gaven min til Fehim var forresten en liten flaske Martini Asti og noen hjertesjokolader, som vi delte. Av min kjære fikk jeg en bukett roser, som var kjempefine.


Søndag sto vi opp 9.15 for igjen å rekke frokosten. Spiste oss gode og mette på frokost, pakka tingene inn i bilen og sjekka ut av hotellet. Så var det avgårde til Averøya for å hilse på min nye lille pusebaby, som forresten er kjempesøt! Hun kommer til meg i jula, og det gleder jeg meg til. Tenker Daniel blir happy! Han er nemlig helt vill etter dyr, springer rundt og roper "pus'n, pus'n!".. Hehe, søtingen. [Gjett om jeg savna ham i helga!]. Var hjemme igjen kl. 16 ca.. Daniel våkna akkurat fra dubben sin da jeg og Fehim kom inn døra. Han måtte såklart inn og hilse på lillegutt han også. Han var trøtt ennå, så han lå på fanget mitt en stund og bare kosa.. Det er godgutten min det. [Love love].


Nå har jeg rydda spisestua og stua, bytta vann og vaska i akvariet og spist middag. Daniel la seg for ca 2 timer siden og sover søtt i senga si. :)

1 kommentarer:

Anette sa...

Hei Anette:)
Så deilig det må ha vært å reise vekk en helg med din kjære :) Man trenger det i blant , for å lade batteriene :)
Koselig med pusekatt også da :) Finnes nesten ikke no søtere enn små puseunger ;)

-Anette

Disse følger bloggen min