mandag 7. desember 2009

Tusen takk til Theo og Leah.

Da jeg tok inn posten i dag tidlig fant jeg en hentelapp fra posten hvor det ikke sto annet enn navnet mitt på. Jeg trodde først at det kanskje var noe av utstyret til den nye pusen min som hadde kommet, men fikk meg en gledelig overraskelse da jeg skulle hente pakken på postkontoret. Det var nemlig en julegave til Daniel fra Trude's tvillinger, Theo og Leah! Så tusen tusen takk til søte dere, for en hyggelig overraskelse! Daniel gleder seg til å åpne pakken fra dere på julaften. Dere skal ikke se bort ifra at det dukker opp noe smått noe til dere i postkassa i løpet av desember heller, for hærligere tvillinger og en hærligere Trude skal man se lenge etter :)



Igjen, tusen takk! Dere er så snille atte!
Vi gleder oss til å få hilse på dere alle sammen en dag,
kanskje vi tar oss en tur nedover til sommeren :)

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min