søndag 27. desember 2009

Julen til nå..

Vel, jeg har ikke tatt meg tid til data i julen, så derfor er det heller ikke mye blogging som dere sikkert har merka. Hittil har julen vært utrolig koselig! I tillegg er det faktisk SNØ i år, hærlig. Mye god mat og drikke har det også blitt, så den slankinga mi er satt på "vent" til etter nyttår gitt.. Blir mye familieselskaper også, men ey - mer god mat (ikke det at jeg trenger det men..). Julaften var kjempegøy! Kjæresten, svigers, svigerbrudern, lillesøs, mamma og pappa var her, så det var fullt hus kan man si! Anyway, jeg tror bilder sier mer enn ord - så here you go!














Vi har forresten fått lille Shakira i hus, hun kom den 20'ende.
Daniel Edin har fallt pladask! ;)

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

Fine bilder =)

Meg sa...

Tusen takk :)

Disse følger bloggen min