mandag 18. januar 2010

Da er jeg utslått.







Jeg er helt utslått etter helgas skitur til hytta. Det er ca. 2,5km hver vei. Til hytta er det jo for det meste nedoverbakker, men hjemover er det motbakke så å si hele veien igjen, og med Daniel på slep i pulken og en rusten skigåer uten kondis (meg, ja) så kan man si at jeg er ganske så stiv og støl nå. Jeg har vel aldri vært så glad for å se en parkeringsplass før! Haha. Skal bli godt med en dusj nå, og etterpå skal jeg jaggu meg slenge meg i sofaen med en kopp te og forhåpentligvis noe god tv. Ja - det er jo "Cougar Town" idag! Hysterisk morsom serie, jeg digger den! Vel, anyway, det positive med helga er jo at hver dag har vært en skikkelig utfordring for min litt rustne kondis - og dermed hjelper veldig på nå som jeg er på slanker'n. Får håpe skituren + sunnere livsstil gir resultater! Gleder meg til å se hva vekta sier på slutten av måneden. Jeg føler iallefall at jeg har blitt mye sunnere, og spiser mindre søtt og feit mat, ihvertfall i hverdagene. I helgene skeier jeg litt ut med god mat, brus og noe godteri. Litt kos må man ha! Men nå er det mandag, som betyr at det igjen er 5 dager til brus og godteri står på menyen igjen.

Og nå har jo forresten kjæresten flytta inn også, det føles så hærlig! Nå får jeg sett ham hver eneste dag, det er deilig det tenk! Bildene i dette innlegget er tatt fra turen denne helga. Ble mye bra, og turen var både slitsom og veldig koselig. Anyway, nå skal jeg legge meg om ikke lenge tror jeg - så vi får blogges videre en annen dag, kanskje i mårra allerede - hvem vet?
Inntill videre,
Ha en fin kveld!

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min