fredag 22. januar 2010

Mine første awarder.

Takk til Ragnhild og Trude -
som har gitt meg mine to aller første
blogg-awarder. Det var hyggelig!

Awarden skal jeg sende videre til 7 andre blogger, også må jeg skrive 7 fakta om meg selv. Jeg må også linke til de 7 jeg sender awarden videre til samt kopiere awarden til min blogg. Det må også de 7 som får awarden av meg gjøre.



  1. Jeg vasker sjeldent av meg sminka før jeg legger meg.
  2. Jeg har ikke tatt bil-lappen ennå.
  3. Jeg er veldig avhengig av kjæresten min.
  4. Jeg er igrunn sjenert av meg, believe it or not.
  5. Jeg hater å holde foredrag eller snakke for store forsamlinger.
  6. Jeg er ikke noe god på hoderegning heller gitt.
  7. Yndlingsfaget mitt på skolen var engelsk!

    Nå nominerer jeg disse 7 bloggerene som alle har blogger jeg liker ekstra godt, og som jeg ofte er innom daglig. Disse syv har etter min smak og mening en god og interessant blogg.

    Trude
    Silje Helên
    Drea
    Martine
    Marthe
    Cecilie
    Aina Regina

2 kommentarer:

martine sa...

Oi, tusen takk! Nå ble jeg overrasket over å se mitt navn her! :) Hihi, det var utrolig koselig!

Jeg skal ta utfordringen etterhvert jeg også! :)

Unknown sa...

Næææ! Aaaw! Så utolig morro!
Det setter jeg jo bare kjempe pris på!
Søt du er :))

Disse følger bloggen min