torsdag 18. februar 2010

Tøffen!


Hei igjen dere! Internett er fortsatt nede, så det skal sendes til reperasjon idag.. Ellers, hvordan har dere det om dagen? Her går det fint. Tror kanskje vi trengte disse dagene uten internett, plutselig har vi hatt så mye mer tid til hverandre! Rart det der, hæ? Hehe. Føler meg nesten nyforelska igjen vettu. De siste dagene har vi kommet mye nærmere hverandre enn på lenge. Det er deilig! Misforstå meg ikke, vi har alltid hatt det bra, men ikke alltid hatt like mye tid til å være kjærester etter vi fikk Daniel. Nå som ingen av oss har mulighet til å sitte foran pc'en hele kvelden har vi fått mer tid til å bare være kjærester også. Dere burde prøve det!


Blogges!

4 kommentarer:

sara sa...

så fin blogg : D
btw; jeg lager gratis design til bloggere, om du er interesert så les mitt nyeste innlegg: http://saao.blogg.no/1266772476_nytt_designtil_en_ane.html :))

caroline sa...

Hei :D
Jeg har det bare fint, kjekt å lese litt hva dere gjør på også!
Og en kveld uten internett tror jeg er bra for alle forhold ;) !!

Benti sa...

For en fin liten gutt :D

Meg sa...

Tusen takk! Han er bra nydelig ja ;)

Disse følger bloggen min