tirsdag 9. februar 2010

Gullgutten vår er 2 år idag!

Idag fyller vår kjære godgutt hele 2 år, og vi har feira hele helga i tillegg til idag! Tenk så fort tiden har gått, og for en flott gutt vi har fått.. Tiden siden han ble født har gått utrolig fort. Plutselig har han blitt stor gutt! En fin og stor gutt! Gratulerer så mye med dagen idag vennen.. Tenk at for akkurat 2 år siden var jeg på sykehuset og fødte deg, fikk deg på brystet mitt for første gang etter du var huleboer i magen min i 9 mnd. På termindagen kom du tenk! Du visste akkurat når du skulle komme ut til mamma'n og pappa'n din. Og for en vakker gutt du var - og èr! Så liten og skjønn med dine store mørkeblå øyne. Du ligna mye på pappaen din ja.. Det er sikkert og visst! Med tiden har du blitt litt mer blanding av meg og pappaen din, men er nok fremdeles mest pappatrekk i deg ja. Du er en sånn fantastisk liten gutt du. Du er som regel alltid en solstråle! Du er flink i det meste og lærer fort, til å være 2 år. Du er en smarting du, lille venn. Det lover bra for fremtiden.


Daniel Edin fikk med seg et engangskamera til barnehagen idag, slik at de kunne ta bilder når de feira ham der også, gleder meg til å fremkalle de! Men først skal de få bruke opp resten av bilda på kameraet når det er karneval på fredag. Daniel skal være Tigergutt! :)

Jeg skal oppdatere mer her når internett har blitt bra igjen, med både bilder og tekst! Bilder har jeg jo massevis av - som vanlig.

3 kommentarer:

Lillebea sa...

Gratulerer med dagen til lille store gutten <:-P

Sandra Larsen sa...

Gratulerer med 2års dagen som var :)

Ragnhild sa...

Gratulerer med dagen som var <3

Disse følger bloggen min