torsdag 4. februar 2010

Min lille søte tigergutt, så tiden flyr!

Daniel har fått seg kostyme til karnevalet som skal være i barnehagen neste uke! Se på søte tigergutten min. Hihi. Han likte ikke lua til å begynne med, men fikk ham til slutt til å ta den på selv. Bare ignorer faktum at han holder på å kverke katten der! Haha, huff! De er igrunn veeldig glade i hverandre, hehe. Daniel er ihvertfall glad i pusen sin! Koser og leker med henne hele tiden. Pusen liker ikke oppmerksomheten til alle tider, men er nok ganske glad i lekekameraten sin hun også.

Meg og lillegutten min. Verdens nydeligste lillegutt som blir 2 år på Tirsdag skal jeg si dere! Tenk at tiden har flydd så fort forbi. Du har blitt så stor og fin, og prater så mye som du bare kan. Selv om alt ikke er heelt forståelig ennå, så er du kjempeflink å prate. Du kan så mange ord og også en del setninger nå. Du har utviklet deg så mye på så kort tid føler jeg. Du gikk fra å være lillebabyen min til å være lillegutten min såå fort. Det er jo ikke lenge siden du var pitteliten synes jeg. Jeg blir alltid så glad når barnehage tantene dine skryter sånn av hvor god og snill du er hele tiden, for det er du virkelig. Jeg har aldri møtt en snillere liten gutt eller jente enn det du er! Du, som alle andre barn har dine stunder hvor du kan være sutrete, sint og sta. Men som oftest er du bare glad og snill. Du har kommet til den alderen nå hvor du liker å teste grensene litt, det har vi merka. Men du får tåle et par strenge ord fra mamma'n og pappa'n din innimellom. Uansett om vi er strenge eller ikke så vet du alltid hvor glade vi er i deg. Du vil alltid være vår lille solstråle. For det er det du er - en solstråle.

Begge guttene mine koser seg på sofaen.
Er de ikke søte vel?
Skal noen av barna deres i karneval?
Hva skal de kle seg ut som?

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Haha, stakkars pus!!!! Huff....
Har ikke helt bestemt meg for hva vi skal kle han ut som, men i fjor var han en bie ^^,

Anonym sa...

ma sjekke:)

Disse følger bloggen min