mandag 1. februar 2010

Nok en helg unnagjort.

Da er helgen over for denne gang. Lørdagen var vi en liten tur på moa for å handle litt klær til Daniel Edin osv. Resten av helga har vel gått med til å være hjemme og føle oss litt smådårlig. Jeg kvalm og samboeren uvel i magen. Daniel Edin derimot har heldigvis blitt helt frisk! Godt er det. Han hadde jo alt på en gang stakkar - feber, spysyka og diare. Off. Han var helt ferdig jo. Sikkert dette viruset som er ute og går for tiden. I mårra skal jeg mest sannsynlig på jobb tenker jeg. Har begynt å tenke litt på hvordan kake jeg skal lage til Daniel's bursdag! Jeg aner ikke faktisk. Vil lage en enkel kake, kanskje med hvit marsipan til base og noen knæsj-fargede mønster. Tenkte jo litt på biler, men finner altså ikke utstikkere til biler, så må vel slå fra meg det kanskje. Stjerner er jo en ide? Hmm..

Noen som har ideer eller linker til sider hvor jeg kan få litt inspirasjon til bursdagskake?

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min