søndag 28. mars 2010

Påskeegg og søte karnevalbarn.

Jeg og Daniel sto opp i halv 9 tiden på Lørdag og spiste oss litt frokost og så på barnetv en stund. Deretter tok jeg frem malesettet han fikk av morfaren sin, der man kunne male påskeegg i porselen. Bare jeg nevnte ordet "male" så gliste han fra øre til øre, søtingen! Hehe. Jeg gjorde klart spisestuebordet med en plastduk og tok på Daniel maleforkleet sitt. Så var det bare å male i vei! Resultatet ble 4 flotte påskeegg, vi malte to hver. På bildet ser du to av dem, et som jeg malte og det andre som Daniel malte. Maling er gøy!



Senere på dagen dro vi i karnevalbursdagen til Embla som ble 2 år! Der hadde vi det morro både voksne og barn! De nydelige småtrollene våre var utrolig søte i kostymene sine! Der var både prinsesser, sommerfugler, elefantpike, sjørøver, tigergutt, kuer, kanin og ole brum og til og med en voksen Minni Mus. Mange søte små med andre ord! Hihi. Fikk både kake, is, brus og kaffi alle mann [- vel, barna droppa kaffien da ;p]. Det var en morsom dag for hele gjengen. Lille søte Embla fikk mange fine gaver som hun kan ta med seg når de skal flytte til Oslo. Det er litt trist, men vi får ta oss en tur i sommer og besøke hele gjengen, og ikke minst hilse på lillebror som fortsatt bor inni magen til mamma Linn! Det hadde vært koselig, så det må vi jo få til!

1 kommentarer:

Sandra Larsen sa...

Kjempe fine egg! ;)

Disse følger bloggen min