lørdag 27. mars 2010

Snart klar for karnevalbursdag.

[Bilde: Google]

Jepp, idag skal vi altså i karnevalbursdag for Embla som fyller 2 år! Det blir spennende. Daniel ligger og sover ennå, så vi blir kanskje pittelitt for sen? Det er sikkert ingen krise, hehe. Jeg strever som vanlig med å finne ut hva jeg skal ha på meg, tro det eller ei. Blææ, å finne antrekk er jo umulig uansett hvor du skal! Hehe. Jeg får vel slenge på meg noe passende. Men hva er passende da? Haha, virkelig dilemma Anette, øøh.

Daniel er jo enkelt, han skal jo kle seg ut som Tigergutt ;) Men tror ikke jeg skal kle meg ut ihvertfall, hehe. Ikke har jeg kostymer heller, så den er jo grei :p

Anyway...
Hva skal dere idag da?
Noen som har vært i karnevalbursdag før?


Blogges senere! Kommer sikkert noen bilder fra dagen
- viss kameraet er batteri på da? Æhhh.. Satser på det!


0 kommentarer:

Disse følger bloggen min