lørdag 24. april 2010

Jeg vil ha celeb-black!

Jeg har jo aldeles vogndilla og ser stadig vekk noen nye vogner jeg kunne tenkt meg. Foreløpig så har vi "bare" 3 vogner.. To sportsvogner vi har kjøpt brukt og en Emmaljunga Smart duo kombi (2008 mod.) som vi kjøpte ny før Daniel ble født. I år har Emmaljunga kommet med så mange fine farger på vognene sine, denne gang har jeg falt for Edge duo'en i disse tre fargene.. Sukk! Jeg har så lyst på ny kombivogn.. La oss sette lit til våre kjære lottotall folkens.. (rettere sagt mine kjære lottotall). Hvilken vogn har du lyst på? Og i hvilken farge liker du den best?

2 kommentarer:

Lillebea sa...

Klarer ikke bestemme meg, for liker så mange vogner og skulle så gjerne hatt alle sammen :P

For å nevne noen:
-Babyjogger City Elite
-Mountain Buggy Urban Jungle
-OTH Urban Jungle
-TFK Joggester twist

Alle er trehjulinger :P Fargen er ikke så nøye, men svart er mest nøytral føler jeg. Hadde svart Simo Kombi da jentungen var baby :)

Meg sa...

Hehe, ja sant som du sier, skulle gjerne hatt alle sammen :P Men har verken plass eller penger! Hehe.

Utenom Emmaljungaen har vi en Quinny Speedi SX i turkis/grønn/brun (tror det er 07mod, men ikke sikker) og en litt eldre modell av Quinny Buzz i svart. Sistnevnte liker ikke jeg så godt, da den ikke er noe særlig å trille med :P

Disse følger bloggen min