mandag 26. april 2010

Time for bedtime stories..

Der var godgutten klar for senga (for en time siden vel og merke).. Bamse blir med som alltids! Har barnet (evt. barna) dine en bamse eller noe de ha med i senga når de skal legge seg? Synes igrunn det er søtt jeg. Når Daniel Edin var mindre var ikke han avhengig av noen bamse eller koseklut. Han er forsåvidt ikke avhengig nå heller, men vil som regel ha med bamse i senga, og den ligger han og holder så søtt inntill seg. Denne bamsen fikk han som fødselsgave av onkelen, tanta og søskenbarna sine i Trondheim. Er den ikke søt vel? Det blir vel kanskje ikke så veldig kjekt om man klarer å miste bamse noen gang tror jeg..

Sånn ellers så har vi vært litt ute idag og fått satt opp drivhus. Daniel fikk hjelpe til og det var visst stor stas. Etterpå planta vi noen frø til solsikke, salat, sukkererter og sommerblomster. Nå får vi bare håpe på litt sol og vanne regelmessig, så får vi se om det blir noen spirer til slutt :)

4 kommentarer:

Nina sa...

Så koselig da! :) Høres ut som dere har hatt en kjekk dag!
Emma har 3 bamser hun bruker å sove sammen med.. Den ene er et must! Får hun ikke den er det kriiise! Hehe.. Synes det er søtt jeg også ;)

Lillebea sa...

Kjempesøt bamse :)

Her varierer det veldig hva hun har med seg i senga. I går var det en buss og et tog, i dag var det en bil :P Men Makka Pakka er alltid med♥

Aimée sa...

Barna mine sover begge med bamser i senga. Synes det er veldig kjekt når de skal sove borte hos besteforeldre eller når vi er på tur og slikt. Da får de litt av den "hjemmetryggheten" med seg og faller fortere til ro.

Meg sa...

SV: Aimee: Ja det er helt sant. Og i tillegg så synes jeg det er kjekt at de har den kosen i bamsen sin når de sover på eget rom også. De føler seg nok litt tryggere med bamse ved sin side når det mørkner tenker jeg :)

SV: Hege Beathe: Haha, noe så søtt - bil og tog <3 Hihi. Tror nok det at om Daniel hadde hatt en Hinkelpinkel bamse så hadde den også blitt med i senga hver kveld ;)

SV: Nina: Ja, gårsdagen var en kjekk dag. Litt kaldt ute ennå, men ellers var det jo fint ;) Jeg og Daniel har begynt å brygge på noe også.. Ikke helt i form, men ute har vi vært, både i går og idag :) Solskinnsvær er deilig <3

Disse følger bloggen min