lørdag 1. mai 2010

Tar en snartur til Tr.heim!


Hei og hopp! Nå er vi på vei til Tr.heim en tur for å besøke Endir, Nancy og de 3 tante og onkelbarna våre Endre, Adrian og Benjamin. Blir en kort tur iom vi må hjem i morgen allerede, men pyttsann! Daniel Edin får jo hilst på søskenbarna. Han sitter jo forresten i baksetet med bamse godt plassert i armkroken mens han kikker nysgjerrig ut av vinduet. Han er jammen en blid og tålmodig liten gutt, ikke mye sutring å høre, selv etter over 3 timers kjøring. Vi er nok fremme i 15-16 tiden :-)

3 kommentarer:

Sandra Madeleine sa...

God tur & kos dokke :)

Kjøyr forsiktig! Snøva der oppe! =)

Mamma Maiken sa...

Ta en titt innom denne bloggen;
http://mammaa13.blogg.no

Jeg tror det er ei jente som har en falsk blogg og bruker bilder av din sønn. Jeg er ikke sikker, men jeg synes 'hennes' unge er veldig lik din.

Meg sa...

Takk for tipset! Bloggen var visst fjernet nå..

Disse følger bloggen min