mandag 19. april 2010

What's for dinner today?

That's for dinner today!

1 kyllingfilet, mye grønnsaker og ca. 2 ss ris. Slankingen min har ikke akkurat kommet seg noen vei siden jul, så jeg tenkte å prøve noe nytt. Med nytt mener jeg NY motivasjon, sunnere livsstil og Bio Drain tabletter. For dere som lurer på hva Bio Drain er så er det ikke slankepiller. Det er utrensningstabletter. Les mer under bildet.
Bio Drain er en komplett utrensende tablettkur basert på urter. Ved hjelp av en kombinasjon av tradisjonelt brukte urter og de siste vitenskapelige nyvinninger, støtter Bio Drain kroppens egne naturlige prosesser for utrensning og avgiftning. Bevist effekt gjennom suksessfull bruk i Skandinavia i over 10 år. Bio Drain fungerer i harmoni med kroppens egne rengjøringsorgan. Det strammer opp og avgifter kroppen, regulerer væskeansamlinger og kan gi en kickstart på slankekuren. Gir fornyet energi og økt motstandskraft. Kan virke lett vanndrivende. Bio Drain (2stk) tas med et glass vann i forbindelse med et måltid 3 ganger om dagen, i minst 2 uker. Husk å drikke mye vann! Fås kjøpt her.

Sånn ellers, så fikk jeg tips om "Knekkebrød dietten". Noen som har hørt om den?

FROKOST 2 knekkebrød med magert pålegg, uten smør. Vann eller skummetmelk.

LUNSJ 2 knekkebrød med magert pålegg, uten smør. Vann.

MIDDAG Enten 100g magert kjøtt, 1 kyllingfilet, 100g mager fisk eller 70g fet fisk. Tilbehør: 2 ss ris, pasta eller 1 liten potet. Så mye valgfritt grønnsaker man må ønske og kun 1-2 ss saus. Vann.

KVELDS 2 knekkebrød med magert pålegg, uten smør. Vann eller skummetmelk.

MELLOMMÅLTID 1 frukt, 1 yoghurt naturell, grønnsaker som f.eks minigulrøtter og sukkererter.

Yoghurt med frukt og smak inneholder mye sukker, så om man vil ha smak på yoghurten bør man heller koke frukt og blande i yoghurten. Melk inneholder også mye sukker, så man bør ikke drikke mer enn 2 glass om dagen - og da helst skummetmelk. Bruk ikke mer enn 1ss smør om dagen, da enten til steking eller på knekkebrødet. Det kan også være best å steke middagsmaten inni ovnen, da slipper du så mye fett. Drikk mye vann!

Høres ut som en grei diett i mine øyne! Så denne skal jeg prøve fremover. Starting today!

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

MASSE lykke til :D

Jeg har de samme greiene, men har ikke fått begynt enda. Men det jeg anbefaler sånn du vet det er at du svetter en del, og folk kan legge merke til det. Jeg leste om dette på nettet skjønner du om folk som har brukt dette. De mange av dem hadde til felles var at de fikk hodepine viss dem ikke drakk nok vann, og at dem svetta en del :P

Meg sa...

Takk for det! :D Jeg anbefaler disse jeg da, har fått mer energi føler jeg (har brukt de i 1,5 uke nesten) og jeg svetter ikke eller har hodepine, som du sier.. Kan hende det er ganske individuelt det da?

Disse følger bloggen min