mandag 19. april 2010

Wich one? I like'em both.

Jeg har lånt med meg 2 kjoler hjem fra klesbutikken i bygda her.. Jeg falt for dem med en gang jeg så de! Problemet er jo at jeg falt for begge! Og de koster nok (1199,-) til at jeg ikke kommer til å kjøpe de selv, derimot ønske meg den ene til bursdagen min. Jeg klarer bare ikke å velge hvilken som er penest.. Jeg liker og kler turkis veldig godt, men samtidig så var den hvite veldig søt også! Huff..

Hvem var penest på meg?
Kanskje ikke så enkelt å se utifra bilder, men prøv!

10 kommentarer:

Anonym sa...

DEN HVITE :)

Charlotte sa...

Jeg syns den hvite var finest :)

Jeanette sa...

Ej syns du kledde best dn turkise;)

Anonym sa...

Jeg syns den hvite var finest :) Den turkise så litt billig ut pga batikken. Den hvite var klassisk og kjempefin syns jeg!

Anonym sa...

Ej stemme på turkis ;)

MammaIselin sa...

Den blå ga mer farge og tiltrekte kanskje mer oppmerksomhet, mens den hvite så mer elegant ut så spørs kanskje hva du vil utstråle? ;)

Lillebea sa...

Syntes den turkise var finest :)

Anonym sa...

Den turkise var veldig fin da, fresh :) den andre var mer søt, og mer "pyntete" :) så spørs vell til hva du skal bruke den til ;)

Meg sa...

Takk for svar, alle sammen! :) Liker begge jeg da, og aner jo ikke helt hva de kommer til å bli brukt til heller, så er vanskelig å si.. :P

Aimée sa...

Den hvite likte jeg best. Synes den turkise stjal litt farge av deg slik at du virker blekere enn det du egentlig er.

Disse følger bloggen min