tirsdag 20. april 2010

Produktanbefaling.

Jeg anbefaler dere å prøve Garnier Nordic Essentials rensegeleen. Den lukter sinnsykt deilig og føles frisk og myk ut. Jeg bruker den hver morgen og kveld og huden min blir frisk og silkemyk! Helt fantastisk. Den gjør også at sminken sitter bedre og ser mye finere ut. Du slipper tørre områder i ansiktet som vises ekstra godt når du har på deg foundation. Du får en mye glattere og jevn finish! Mitt problemområde i ansiktet er nesen. Huden på nesen min bruker å bli tørr og det ser rett og slett ikke fint ut når jeg har på meg foundation. Når jeg bruker denne først, så blir huden myk og glatt og det tørre området på nesen er borte. Jeg elsker den rett og slett! Den anbefales ikke til folk med sensitiv hud i ansiktet.


Det finnes jo flere produkter i denne serien som jeg ikke har prøvd ut, som f.eks dagkrem, rensemelk og toner. Renseserviettene har jeg og bruker til å vaske av sminke med. Dagkremen har jeg tenkt å kjøpe meg så snart jeg får lønn igjen, og etterhvert vil jeg også ha resten av serien.

Har du prøvd den?
Hvis ikke - løp og kjøp!
Hvis ja, hva syns du om den?

3 kommentarer:

Aimée sa...

Kanskje jeg må prøve den da. Har brukt en sånn grønn greie fra apoteket til nå som jeg har vært veldig fornøyd med, men etter at jeg ble gravid tar den ikke like godt som før=P

Charlotte sa...

Har ikke prøvd den nei! Men bra at du har funnet noe du liker da :D

Btw, en liten utfordring til deg hos meg :)

Anonym sa...

Hei :) satt faktisk akkurat å leste om hvilke hudkremmer man bør velge om man vil unngå helsefarlige stoffer, og den du vil kjøpe havnet under de man helst bør styre unna! Tenkte bare jeg skulle sifra ;) http://www.kk.no/840907/disse-kremene-er-helt-trygge

Disse følger bloggen min