fredag 18. juni 2010

Det ble vulkanutbrudd denne gangen..

Hei på dere! Da er jeg akkurat ferdig med å lage kake til guttaboys på jobben til samboeren min, tenkte de kunne få feire at Fehim tok fagbrev i går med litt kake til lunsjen. Den ble ikke noe fin for å si det sånn, laga banankake med melisglasur - og kan si det med en gang, jeg og melisglasur går ikke overens.. Siste gangen jeg i det hele tatt prøver å lage kake med melisglasur, jeg har offisielt gitt opp altså. For det første blir den jo nesten gjennomsiktig og det meste renner ned på kakefatet istedefor å sette seg på toppen der det trengs mest glasur! Arg.. Haha.. Huff! Vel, får håpe dere ikke er så kresne gutter, for kaka den smaker godt iallefall - selv om den ser ut som et vulkanutbrudd. En av mine mindre vellykkede kaker kan man trygt si. Tror jeg skal holde meg til å lage kake enten med smørkrem eller fondant - som jeg er vant til. Indeed! Eller kanskje jeg bare skal holde meg til fotograferingen? Jeg tok ikke bilde av kaka denne gangen gitt.

Tok forresten dette søte bildet av gullungen min i forgårs!


Og jeg har forresten bestilt meg en liten portabel reflektor. Gleder meg til den kommer i posten! Da skal jeg jaggu ut å fotografere tenker jeg! For dere som lurer, så ser den slik ut:


0 kommentarer:

Disse følger bloggen min