lørdag 12. juni 2010

Hvordan ser du ut uten sminke?

Jeg lurer på hvordan du ser ut uten sminke jeg! Tør du å legge ut bilde av deg selv uten sminke kanskje? Utfordringen er veldig enkel. Skriv i kommentarfeltet at du har tatt utfordringen og legg ut et bilde av deg selv med og et uten sminke i et eget innlegg i bloggen din. Jeg vet at mange jenter ikke vil vise seg uten sminke (Inkludert meg selv! Går aldri ut døra uten, haha).. Såå..

Tar du utfordringen?

PS: Grunnen til at jeg ser brunere ut på bildet uten sminke er at det bildet er tatt med blitz og det andre der jeg har sminke på meg er tatt uten blitz.

5 kommentarer:

MammaIselin sa...

Jeg har tatt utfordringen!

Meg sa...

Så flott!

Birgitte sa...

Hihi =D So søt du e uten sminke Anette =D

Lillebea sa...

Jeg blir blekere av blits jeg :P Skal ta utfordringa senere. Akkurat nå er jeg på farten ;)

Meg sa...

Birgitte: Haha, nåja, vet no ikke helt det da men :P

Lillebea: Den er grei! ;)

Disse følger bloggen min