mandag 5. juli 2010

Da er jeg visst halveis til førti.

Da var 20 årsdagen overstått! Hadde en fin lørdag med god mat og godt selskap. På kvelden dro jeg, samboeren og lillesøs på dans og fikk svinga oss litt både på dansegulvet og tivoliet! Traff på noe kjentfolk også når vi var der. Alt i alt en veldig fin helg!

Nå har jeg bestilt meg ny telefon! Mobilen min har begynt å bli ganske mongo.. Skrur seg plutselig av midt i en samtale, eller når den ligger på bordet, i lomma e.l.. Æh. Lyden har blitt litt rar også synes jeg.. Vel, gleder meg iallefall til nye mobilen kommer! Sony Ericsson Vivaz bestilte jeg meg via Chess, til 299 kr med ChessKing i 12mnd! Wihuu :) Og ikke minst - bare 2 uker til ferie nå! Gleder meg såånn. Skal kjøpe telt nå en dag. Må nesten prøve å sette det opp en gang før vi drar synes jeg. Da vet vi litt mer hvordan man setter det opp når vi drar på tur, og det kan jo være en klar fordel! Hehe. Og når vi først kjøper telt, så kjøper vi skikkelig telt - med kvalitet! Og stort, så vi kan ha med venner på tur med hele 3 soverom + oppholdsrom med 2m ståhøyde! Ja jøss, blir bra det :D


Hva har dere gjort på i helga?
- Og skal dere på noe ferie i år?

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Gratulerer med halvveis til 40 da ;)

Jeg har bestilt meg samme telefon som er på vei til meg i posten as we speak!!! Skal bli SÅ deilig med 8 mp kamera og HD :D

Hildes Scrappeunivers sa...

Gratulerer med vel overstått.

Om du vil kan du titte innom meg hvor jeg har konkurranser hvor du kan vinne stelleveske og navnesmokk.

Nyt sommerdagene!

Klem fra Hilde

Meg sa...

Hei Charlotte! Tusen takk for det ;) Kult! Jeg gleder meg til den kommer! Håper den kommer i mårra, for det kløør i fingrene :P

Hei Hilde! Tusen takk :) Det skal jeg gjøre :) Ha en fin sommer :)

Disse følger bloggen min