torsdag 21. oktober 2010

Første vintersnøen har kommet.


Første snøen har kommet og jeg har en gutt her hjemme som var overlykkelig i går når han kikka ut vinduet - og det var hvitt! Ansiktet hans gikk opp i et digert glis. Han har jo masa om å få snø i minst en måned nå, utrolig nok, hehe. Men nå kom den altså endelig! Og da er han lykkelig - og godt er det. 

Idag har vi vært ute i flere timer. Jeg måka innkjørselen og vi laga oss snøborg i veikanten. Kjempekoslig! Laga snølykt også (uten lys), den ble dessverre ødelagt underveis av en ivrig kar. Hehe.. Får lage ny i morgen, om snøen er her ennå! Det håper jeg, for snø er koselig. Man får fyre i peisen og kose seg med kakao både inne og ute. Er så hærlig å se på lille gutten min som løper rundt i snøen og koser seg gløgg i hjel. 

Har du snø der du bor, kanskje? 
Synes du det er koselig med snø, eller er du en av de som ikke liker det? 

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min