søndag 22. august 2010

Høstmodus? Nå?

Føler jeg har kommet inn i høstmodus allerede jeg.. Her sitter jeg nydusja og sminkeløs med en kopp varm solbærtoddy, snørrete nese og en dose paracet innabords og ser film på tv'en. Og ute regner det. Så ja, er det høst allerede? Æsj, føler vinteren nærmer seg..

Vel, sånn ellers så har vi hatt middagsgjester idag. Svigerforeldrene mine, svigerbror, pappa og bestemor var her en tur. Fullt bord med andre ord! Laga bakt laks og nyfiska torsk med poteter og hvitsaus til middag (for første gang!) Heldigvis ble middagen vellykka, puster lettet ut. Hadde et par kriser underveis med noen sikringer som ikke tålte at jeg brukte 2 plater og stekeovnen samtidig - iik. Vel, pappa fikk fiksa sikringene 2 ganger.. Middag ble det til slutt! Og det var godt.. Jammen lenge siden jeg har spist skikkelig fersk fiskemiddag. Nydelig! Lillegutt likte det også.
Så.. Hva har dere fordrevet denne "nydelige" søndagen med?

2 kommentarer:

Birgitte sa...

søndagen bestod av grilling å kjærestekos! Nydli bilde btw =) håpe du straks bli bedre!! =D

Meg sa...

Ååh, så kos! :D Thank you, søta! Det håpe ej også, hehe :P

Disse følger bloggen min