torsdag 2. september 2010

Forandring fryder!

Beklager lite blogging den siste tiden folkens! Har rett og slett ikke hatt tid eller energi til overs, har skrudd opp møbler og rydda ting og tang på loftet hele uka! Men nå har ting endelig begynt å komme på plass - spisestua er ennå full av ting som skal sorteres og opp på loftet men.. Får ta det på søndag tenker jeg.


Var på Ikea forrige helg og handla nye møbler til omtrent hele stua (med unntak av sofa+bord). Handla også nye taklamper og seng til Daniel Edin. Du verden så deilig det var å få freshe opp litt her! Må si jeg er rimelig fornøyd med resultatet. Eneste som står igjen er å sortere enda flere ting og ha på loftet. Vi har ikke bodplass, så det blir fort litt for fullt her. Men nå må vi bare ha på loftet alt vi ikke har plass eller bruk for.. Og det blir jaggu godt å bli kvitt litt!


Nå skal jeg straks på jobb, også skal det bli godt med en fridag. Den skal nytes med familiekos - og litt rydding må det vel bli, men men.. Planer for denne helga noen av dere da?


Jeg har to ferieuker til overs som jeg må finne ut hvordan jeg skal bruke også. De må nok fordeles litt så ikke jeg får en smell med tanke på lønningene, har jo ikke mer enn jeg må ha fra før av så.. Spesielt i Desember, da må jeg nesten ha full lønn. Hm.. Hva skal man finne på? Tror jeg har litt lyst å ta et par dager fri for å finne på noe sammen med kjæresten min. Men hva? Vi har jo snakka om å ta Kiel-ferga, men vet ikke om det blir noe av. Det må jo gjerne bestilles litt på forhånd, og jeg må jo også si meg fri fra jobb i god tid - også er det jo barnevakt da.. Hehe, skal ikke alltid være lett!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Så utrulig fint vart me dokke da:) Blir ikea tur på oss me om ikke så alt for lenge!:D Gleda mj! Lloyd he vokst fra jungelstilen, så her må det gjerast om. Å Felix Olai skal inn på samme rom om ikke så alt for lenge;)

Meg sa...

Takk! Kjekt me litt forandring :) Ooh, spennandes! :D Det blir bra tenke ej! ;)

Disse følger bloggen min