fredag 20. august 2010

Inspirasjon til soveromsinteriør.

Jeg har forelsket meg litt i den orientalske soveromsstilen i det siste! Elsker fargene, stemningen.. Ja alt! Har derfor kjøpt inn litt smått av saker og ting jeg har tenkt å dekorere rommet vårt med. Så langt har jeg et par orientalske lykter/lysholdere og en elefantdekorasjon.. Så jeg har ikke kommet meg så langt på vei! Valg av gardiner har jeg rett og slett ikke bestemt meg for ennå, har heller ikke funnet noe jeg synes passer perfekt heller - så får vente å se! Tips meg gjerne om nettbutikker hvor jeg får kjøpt fint stash og sånn innen denne stilen! Jeg vet at Ellos har et sengeteppe i lilla som kunne passet inn, men har ikke helt bestemt meg ennå. Dessuten må man vel kanskje ha penger først? Haha, jepp. Vel, kan da drømme seg bort litt i mellomtiden! Her er noen bilder til inspirasjon [alle bilder er kopiert fra google.com].





0 kommentarer:

Disse følger bloggen min